Jesteś tutaj:
Kontakt
Znajdź szybko odpowiedź na swoje pytanie
Status zamówienia jest aktualizowany przez nas na bieżąco. Możesz go sprawdzić m.in. na stronie STATUS ZAMÓWIENIA lub po zalogowaniu się na swoje konto.
Z chwilą nadania do Ciebie paczki otrzymasz od nas e-maila z numerem przewozowym. Przy jego pomocy będziesz mógł na bieżąco śledzić, gdzie w danym momencie znajduje się Twoja paczka.
W naszym sklepie oferujemy możliwość zwrotu zamówionego towaru w terminie do 30 dni od daty jego otrzymania. Pamiętaj jednak, aby towar ten był nierozpakowany i nie nosił żadnych śladów użytkowania. Jest to podstawowy warunek, jaki musi spełniać warany towar.
W przypadku, gdy zwrócisz towar, który był przez Ciebie używany lub oryginalne opakowanie zostało w jakikolwiek sposób uszkodzone, poinformujemy Cię o tym. Wówczas będziesz mógł odebrać towar, którego zwrotu nie będziemy mogli przyjąć.
Powyższe ograniczenia nie wyłączają prawa do odstąpienia od umowy, jeśli złożyłeś zamówienie jako konsument. W przypadku, gdy zamawiającym jest firma, sklep może odmówić przyjęcia zwrotu towaru również bez podania przyczyny.
Informację o dostępności towaru znajdziesz przy produkcie, którym jesteś zainteresowany. Wówczas przycisk „dodaj do koszyka” będzie aktywny. Jeśli taki przycisk jest nieaktywny, oznacza to, że w danej chwili ten produkt jest niedostępny w naszym sklepie.
Zachęcamy wtedy do kontaktu z nami. Możesz skorzystać m.in. z formularza kontaktowego. Podaj w nim link do produktu, który jest niedostępny, w który chcesz zamówić. Postaramy się udzielić Ci możliwie szybko informacji, w jakim terminie będzie możliwe zamówienie tego produktu.
Czas dostawy większości produktów dostępnych w naszym sklepie waha się między 1 a 3 dniami roboczymi.
W przypadku niektórych produktów, których wartość jest wyższa, towar może być wysłany do Ciebie w nieco późniejszym terminie. Znajdziesz wówczas przy takim produkcie odpowiednią informację o przewidywanym terminie dostawy.
Jeśli znalazłeś już produkt, który chcesz kupić wystarczy, że dodasz go do koszyka i wypełnisz wymagane pola oraz opłacisz zamówienie.
Informacje o formach i kosztach dostawy są dynamiczne i zależne od tego, jakie produkty dodasz do koszyka.
Po dodaniu interesujących Cię produktów do koszyka wyświetli Ci się w koszyku informacja o dostępnych formach dostawy produktów oraz o koszcie tej dostawy.
Do realizacji zamówień przystępujemy od razu po ich otrzymaniu. Jeśli zamawiany towar dostępny jest bezpośrednio w magazynie, z którego wysyłane są zamówienia istnieje możliwość, że zamówienie dotrze do Ciebie w ciągu 1-2 dni roboczych.
Szczegółowe informacje dotyczące reklamacji uzyskasz na podstronie ZWROTY I REKLAMACJE.
Zamawiając towar możesz podać NIP firmy, na którą ma zostać wystawiona faktura VAT.
Jeśli podczas składania zamówienia nie podasz NIP, nie będzie możliwe później wystawienia faktury na firmę dla tego zamówienia.
Zwroty zamówień możliwe są wyłącznie dla osób fizycznych będących konsumentami. Szczegółowe informacje w tym zakresie znajdziesz na stronie ZWROTY I REKLAMACJE.
Szybki kontakt:
Nasze dane kontaktowe:
kontakt@dachsklep.pl
Pod tym adresem zapraszamy do kontaktu w sprawach związanych z reklamacjami oraz współpracą. W pozostałych przypadkach, prosimy o kontakt z wykorzystaniem formularza kontaktowego.
+48 883 580 220
Pod tym numerem telefonu jesteśmy dla Ciebie dostępni w dni robocze od 9:00 do 19:00. Zapraszamy do kontaktu w sprawach związanych m.in. z zakupem na leasing oraz współpracą. Nie możesz rozmawiać – wyślij SMS.